Terve !
Olen ollut yhteydessä Moottoriliittoon Kurt Ljugqvistiin sekä Eppu Mäkelään joka hoitaa MP 14 näyttelyn cross tapahtumia jotka ajetaan 31.1.2014 pe. Moottoriliiton kilpailukalenterissa/Kilpailukutsussa on merkitty Classikin luokaksi E. Tähän classic NÄYTÖS AJOON voi osallistua vaikka A luokan pyörällä ! Kuulema aina parempi mitä vanhempia pyöriä on mukana ! Mutta vähintään E luokan pyörä on oltava ! Tähän mennessä tapahtumaan on ilmoittautunut kaksi E luokan ajajaa ja homma on heidän kohdaltaan OK ! Kokonaisudessan otetaan mukaan 12 ajajaa. Lisäksi olen esittänyt liittoon että Tuire Aho naisedustajana tulenee mahdollisesti mukaan sekä Olli Dahl "Juniorina" ja Jukka Lahti Classic Crossin vanhimmalla pyörällä ajavana. Perustelen tätä valintaa sillä että saamme esille Eri sukupuolen edustajia,nuorta ikää tulla myös Classic Crossin pariin ja Kaluston ikä mahdollisuutta ! Ilmoittautumis aikaa tulaan nyt jatkamaan 19.1.2014 saakka ja mikäli halukkaita näiden viiden lisäksi tulee enemmän kun 7 niin arvotaan sitten nämä 7 osallistuja paikkaa.
Liitto hoitaa osallistujien vakuutukset ja polttoaineet tapahtuma päivänä ! Radasta on minulle luvattu että siintä tehdään sellainen jota pystyy myös vanhemmallakin pyörällä ajamaan ! Olen lupautunut olemaan yhteyshenkilönä Eppu Mäkelään ja myös Moottoriliittoon. Ilmoittautukaa ENNAKKOLUULOTTOMASTI mukaan ja jos Teillä tulee esille jotakin kysymyksiä ko. aiheesta niin pyrin auttamaan Teitä parhaani mukaan !
Terveisin ! Petri Pantsu p. 0400-823381 s.posti: petripantsu@live.fi