Hienoa Mika ! Näin nimesi ilmoittautuneiden listassa,ennakkoluulottomasti mukaan tapahtumaan näinhän asian pitää olla. Itse ajoin ensimmäisen kilpailun äitienpäivänä 1975 Salon Kavilannummella sitä ennen olin käynyt edellisenä syksynä katsomaan ko. paikassa crossi kisaa ja päätös tulevan kevään kilpailuun osallistumiseen oli tehty. Talvella mikäli sää antoi myöten harjoiteltiin Pappatunturilla asuinpaikkani lähellä olevassa hiekkakuopassa.
1975 Kavilan kilpailu oli elämäni toinen kerta siis kun näin oikean crossiradan ja koskaan en ollut ajanut muiden mukana. No taukoja on ajamisissani ollut ennen ja nytkin. Crossisivuvaunut kiinnostivat minua ensinäkemälläni,meni vuoteen 1983 kun taas piti keksiä jokin harrastus vaihtoehtona oli soolo RR tai crossisivuvaunut. Pyörä ostetiin ja sekaan lähdettiin,no lajivalintaan kysyin mielipidettä vanhemmalta siskoltani ja hän sanoi että olet niin hidasjärkinen että sivuvaunucrossi voi sopia sinulle paremmin. No ketäs sitten uskoo jollei isosiskoa ? No asiaan Laittakaa Ilmoittautumisia Lohjan Tapahtumaan, viellä on runsas viikko aikaa tehdä tämä ! Tarjotaan yleisölle ym. parasta katsottavaa !!
t. Petri Pantsu