TUNTURI AUTOMATIC VM:81 kone puch vs 50 ka
ongelmana automaatti laatikko tai oikeestaan keskipakokytkimien simmaus / kampiakselin muuterin momentti hakusessa ? useena iltana oon koittanu tuloksetta kaikki mahdolliset harrastelu palstat ja nettisivut tutkia läpi löytämättä mitään ohjetta esim: kuinka paljon pitäs olla päitttäis välystä keskipako kytkimen yhteydessä kampiakselilla tai paljon kitkapintaa tulis vähintään olla kytkimissä ? koitin eri välyksillä yleensä ei napannu kumpikaan kytkin kiinni sitten jätin välykset pois niin 2.s-vaihde oli kokoajan päällä ja mäki starri onnistu automaatilla ! omituista ettei noinkaan yleiseen härveliin löydy tollasii tietoja mistään (tän homman teki vaikeeks se kun kone oli osina yli 10.v ja siirsin pari kertaa osia ja järjestys tais sekottuu mutta hajotus kuvia lyösin kyllä PS: ÄLKÄÄ HIKEENTYKÖ TIEDÄN ETTEI TÄÄ AIHE KUULUISI TÄNNE
PARAHIN TERVEISIN : SIIKAMÄKI JANI KYSEINEN MOPO ON ESIMMÄISENI JA OLLU 11-VUOTIAASTA !