Juu ajellaan vaan pellolla,koitin kyllä ilmaista että en valita,kitise, v******e, kohdista höpinöitä kenellekkään. Kunhan omia ajatuksiani toin julki.Mulla on vähän kuvia puhelimessa parin viikon takaa keskisestä englannista scramble kisoista(oisin laittanu kuvat tännekin jos ois osannu) ja ymmärrän kyllä että semmosilla ei ikinä suomessa tulla ajamaan,kun koko maassa väkeä on yhden cityn verran ja MX on marginaali laji ja CMX sen marginaalissa ja oma luokka vielä sen marginaalissa. Itsellä vaan ei ole varaa päivittää keulan sisuskaluja kaikillä gold valveilla jne. eikä hommata kalleimpia hyväksyttyjä iskareita,brand newes runkoja jne.Mun resurssit riitti just 2015 salossa siellä ylä lenkin kuivuneella grandcanyon osalla hajonneen keulan laakeroinnin ja solmuun menneen vanteen entrailuun ja kevyeen koneen läpikäyntiin. Eikä se meno silti taitais niin pehmeetä olla.Mutta kuten sanottua taitaa kirjaimellisesti ainakin A luokka kuolla pois eli äijät loppuu pikkuhiljaa.Ja edelleen, ajo kuka millä vaan,ei se multa ole pois.Olen ollut vasta kolmella kaudella mukana ajamassa ja kivaa on sinänsä ollut ja hienoja uusia tuttavuuksia on tullut.Olis vaan kiva uskalta noin henkilökohtaisesti ajaa vähän niinkun kilpaa ettei tarvis ihan näytös ajo fiiliksillä vetää kun alkaa tuntuun että ei romut pysy kasassa.Ja olenhan mä tietty ihan p***a kuski enkä osaa ajaa niinkun pitäis eikä kukaan jää kaipaan vaikka ei ajaiskaan. Niin ja sehän on tietenkin ihan oma valinta jos haluaa ajaa vanhimmalla mahdollisella rukilla eli iteppähän läksit sano PPP.