Terve !
Kyselyssä kohdassa: Haluaako oma kerhosi mahdollisesti järjästää classic kisan ? Vastauksia: Kyllä tai Mahdollisesti,tuli vastauksia paljon ja ainakin yli kymmenen paikkakuntaa olisi ehkä halukas järjästämään tapahtuman. Olemme Classic Motocross Finlandin puolesta pystyneet tarjoamaan yhteistyö kerhollemme taloudellisesti riskittömän tapahtuman. Järjästävien kerhojen tulot ovat muodostuneet pääsylipputuloista,elintarvikemyynnistä ja mahdollisuus mainosten myymiseen on myös annettu josta järjästävä kerho on saanut osansa.
Siispä esitän muutaman kysymyksen, 1. Onko rata sopiva classic pyörille tai pystytäänkö rataa muokaamaan sopivaksi classic pyörille ja onko halua lähtemään tekemään tätä toimenpidettä ?
2. Onko kilpailuun vaadittavia toimitsijoita riittävästi ? No tähän saadaan toki apua järjästettyä ! 3. Varikon taso ? Ei me vaadita kullattuja vesihanoja ja punaisia mattoja paikalle mutta tapahtuman kokonaisuutta ja yleisön viihtyvyyttä ajatellen. Kahvila- ym.ruokailupalveluiden laajuus ja toimivuus,riitääkö henkilöstönne ettei kantiini ole kiinni jo viimisen lähdön aikana kun on kiire kotiin ja on joutunut tekemään jo niin paljon kuluvan päivän aikana. 4. Miten hoidatte paikallisen mainonnan tapahtuman suhteen että saadaan yleisöä paikalle ? Tähänkin tiedottamiseen löytyy monta ja edullista vaihtoehtoa käyttettäväksi,olen todennut tämän tapahtumissa joita olen itse ollut järjästämässä.
Toivon että otatte kantaa näihin kilpailu asioihin ja jatketaan....
t. Petri Pantsu