Mielenkiinnolla lukenut tämä viestiketju. Tuli ihan pieni innostus tulla takaisin motocrossiin pariin, sitä kun en ole ajanut sitten 2008 syksyllä. Tosin silloin alla oli aika tuore pyörä. 80 luku, varsinkin sen myöhempi puoli, on sellainen aikakausi joka sisältää niin paljon mielestäni hyviä asioita että on mukava kuulla että sen aikakauden crossit saa nyt kilpailla classic kisoissa! Crossi tuli minulle kuvioihin kun muutin Hankoon, ja enska harjoituspaikkoja ei käytännössä ollut. Aikoinaan olin aika aktiivinen Hangon motocross seurassa. En ole koskaan ollut hyppääjä tyyppi ja Hangon, monen mielestä, "tylsä" rata on ollut minulle varsin sopiva. Harmi vaan että kerho toiminta on nyt ihan kuralla, ei kuskeja ja rataa aktiivisesti hoitanut tyyppi meni ja kuoli....vetovoima puuttuu. Muuten mielestäni Hanko olisi erinomainen rata ajella vanhoilla classic kalustollakin kun se on kunnolla lanattu. Hyviä muistoja kun on 2000 luvun loppu vuoden sarja crosseista! Mukavaa rentoa herrasmies kilpailemista, sellaista kun ymmärrän että classic crossi myös on, eikö näin?