Kirjoittaja Aihe: Classic Cross MP 14 Näyttely  (Luettu 23472 kertaa)

petri pantsu

  • Vieras
Classic Cross MP 14 Näyttely
« : Tammikuu 11, 2014, 09:11:54 ip »
Terve !

Olen ollut yhteydessä Moottoriliittoon Kurt Ljugqvistiin sekä Eppu Mäkelään joka hoitaa MP 14 näyttelyn cross tapahtumia jotka ajetaan 31.1.2014 pe. Moottoriliiton kilpailukalenterissa/Kilpailukutsussa on merkitty Classikin luokaksi E. Tähän classic NÄYTÖS AJOON voi osallistua vaikka A luokan pyörällä ! Kuulema aina parempi mitä vanhempia pyöriä on mukana ! Mutta vähintään E luokan pyörä on oltava ! Tähän mennessä tapahtumaan on ilmoittautunut kaksi E luokan ajajaa ja homma on heidän kohdaltaan OK ! Kokonaisudessan otetaan mukaan 12 ajajaa. Lisäksi olen esittänyt liittoon että  Tuire Aho naisedustajana tulenee mahdollisesti mukaan sekä Olli Dahl "Juniorina" ja Jukka Lahti Classic Crossin vanhimmalla pyörällä ajavana. Perustelen tätä valintaa sillä että saamme esille Eri sukupuolen edustajia,nuorta ikää tulla myös Classic Crossin pariin ja Kaluston ikä mahdollisuutta ! Ilmoittautumis aikaa tulaan nyt jatkamaan 19.1.2014 saakka ja mikäli halukkaita näiden viiden lisäksi tulee enemmän kun 7 niin arvotaan sitten nämä 7 osallistuja paikkaa.
Liitto hoitaa osallistujien vakuutukset ja polttoaineet tapahtuma päivänä ! Radasta on minulle luvattu että siintä tehdään sellainen jota pystyy myös vanhemmallakin pyörällä ajamaan ! Olen lupautunut olemaan yhteyshenkilönä Eppu Mäkelään ja myös Moottoriliittoon. Ilmoittautukaa ENNAKKOLUULOTTOMASTI mukaan ja jos Teillä tulee esille jotakin kysymyksiä ko. aiheesta niin pyrin auttamaan Teitä parhaani mukaan !

Terveisin ! Petri Pantsu p. 0400-823381  s.posti: petripantsu@live.fi
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2014, 12:43:12 ip kirjoittanut petri pantsu »

petri pantsu

  • Vieras
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #1 : Tammikuu 12, 2014, 08:05:08 ap »
Terve !

Jos joku ihmettelee miksi tästä MP 14 Näyttelyn Classic ajo hommasta tulee vasta nyt tietoa lisää ? Niin voin vastata että minä ja kerhomme tiedottaja Alan Bridger emme ole olleet alumperin misään tekemisissä tämän ajo homman kanssa,kuitenkin tämä asia kaatui perjantai aamullla 10.1 syliimme. Tämän osio tapahtumassa alkoi olemaan vaakalaudalla mutta nyt on lisä aikaa ilmoittautumiseen 31.1 su asti ! Joten ilmoittautumisa kehiin !

t. Petri Pantsu

Toni Lötjönen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 78
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #2 : Tammikuu 12, 2014, 10:16:19 ap »
Ymmärsinkö, että lisenssiä ei tarvitse hankki?
CZ 125/516

petri pantsu

  • Vieras
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #3 : Tammikuu 12, 2014, 12:48:57 ip »
Terve !

No niin taas pääsin koneen äärelle ja HUOMIO ! tein korjauksen tuohon ILMOITTAUTUMIS päivämäärään ! Ilmoittautuminen LOPUU 19.1.2014 sunnunaina ! Tonille ja Kaikille muille tiedoksi että Lisenssi tarvitaan mutta Moottoriliitto hoitaa tapahtumaan ajajille Kertalisenssin Veloituksetta !

t. Petri Pantsu

petri pantsu

  • Vieras
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #4 : Tammikuu 12, 2014, 09:27:36 ip »
Terve !

Kun ilmoittaudutte tähän MP 14 classic ajoon liiton sähköisellä kaavakeella. Laittakaa kohtaan lisenssin numero teksti ! KERTALISENSSI  (Meni ainakin minulla läpi). HUOM ! Tämä koskee niitä jotka ajavat tapahtumassa kertlisenssillä !

Kilpailun numero on: 05/MX/14

T. Petri Pantsu

petri pantsu

  • Vieras
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #5 : Tammikuu 13, 2014, 08:17:49 ip »
Terve !

Tapahtuman järjästäjän yhteyshenkilö ilmoitti että Classic pyörät voidaan katsastaa
30.1 torstaina illalla ta 31.1.perjantai  aamulla ! Tapahtuman järjästäjä toimittaa ajaille myös 2-t öljyt ! Laitan lisää tietoa sitä mukaa kun sitä minulle tulee !

T. Petri

Jarkko Tallqvist

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 125
    • Sähköposti
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #6 : Tammikuu 14, 2014, 02:51:23 ip »
Noniin ei muutaku ilmoittautumaan...kun kerrankin saa ihan liiton tuella ajaa. Ainakin E-luokan pyörällä pystyy hyvin ajaa... syksyllä tuli Lavangon Supercross rataa testattua ja pystyy ajaa kun ei kaikkia hyppyreitä tarvitse hyppää yli... tosin onhan se aika nopea tempoista verrattuna normi crossiin.

1987
http://www.youtube.com/watch?v=ZH8-G2JzO_4

Tuire Aho

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
    • Sähköposti
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #7 : Tammikuu 14, 2014, 03:23:56 ip »
Mua niin arveluttaa tää koko juttu? Onko pointtina ajaa kilpaa vai esitellä laitteita? Mä en tuu mukaan A: jos te ajatte kauheen kovaa/kilpaa B: jos se rata on ihan supecross... Mut muuten kyl  :D

alen jone

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 63
    • Sähköposti
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #8 : Tammikuu 14, 2014, 07:28:13 ip »
Moi,pöllytäthän Sä äijiä tav.radallakin mut Se on näytös ajo et mukaan vaan.SIIS EI KILPAILU.

Toni Lötjönen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 78
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #9 : Tammikuu 14, 2014, 07:31:45 ip »
Eiköhän radassa ole otettu huomioon lauantaina ajavat 65cc-kuskit, joten eiköhän radan kiertäminen classicillakin onnistu turvallisesti.
Ei kait tuonne hampaat irvessä lähdetä vetämään!!!
CZ 125/516

petri pantsu

  • Vieras
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #10 : Tammikuu 14, 2014, 09:10:45 ip »
Terve !

Sain päivällä väliaika tietoa että mukaan mahtuu viellä ! Päivällä oli 9 ajajaa ilmoittautunut
joten ilmoituksia menemään !!! Mielestäni tälläinen mahdollisuus kannataa käytää hyväksi kun joku viitsii järjästää jotain. Kamala tilanne olisi jos ei asia olisi kiinnostanut ketään ja vuoden päästä olisi menty pyytämään että järjästkää meille nyt jotain uudestaan että kyllä me nyt tullan....Tapahtuma on NÄYTÖSAJO ja katsotaan mitä saadaan aikaiseksi jatkoa ajatellen ja avaako tämä kenties meille uusia portteja edessäpäin lähi vuosina. Ja mitäpä tuota rataa etukäteen miettimään ja suremaan sen voin sanoa että jopa minunkaan vähäisillä ajotaidoilla ei Folankaan pääse kesällä ulkona kaikilla MIKKIHIIRI radoilla edukseen esintymään.

t. Petri Pantsu

Tuire Aho

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
    • Sähköposti
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #11 : Tammikuu 14, 2014, 10:15:17 ip »
Kävin liiton sivuilla mutta ymmärrän miksi siellä ei kukaan käy... on näin mainonnan ammattilaisellekin aika haasteelliset toisin sanoen syvältä. Voitko nyt Petri laittaa mut mukaan. Toivon, että sieltä löytyy joku aisapari mulle jota peesailla  ;D Kivaltahan se muuten kuulostaa ja hyvä jos saadaan näkyvyyttä sitä kautta.

Jarkko Tallqvist

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 125
    • Sähköposti
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #12 : Tammikuu 15, 2014, 07:59:00 ap »
Täältä löytyy ilmoittautuminen ja tiedot.... 

http://www.smlsupercross.fi/?p=7096

Hyvä että on näytösajo ja hyvä kun pääsee lämpimään halliin ajamaan pyörää sisään... jos se nyt ehtii valmistua... kun osia tässä odotellaan.

Joko on Vehkosen replicat ilmoittauneet...

Vehkonen ja muita kovia mestareita on tuolla ajamassa mutta väärällä pyörällä... jollain sähkömopoilla... siis ajavat lauantaina... voisi yleisö tykätä enemmän jos ajaisivat classic pöyrillä niinkuin scramblessa.

http://www.smlsupercross.fi/?p=7098


Jesse Sanden

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 135
    • Sähköposti
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #13 : Tammikuu 15, 2014, 10:58:24 ap »
Kalusto on levällään...

Jarkko Tallqvist

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 125
    • Sähköposti
Vs: Classic Cross MP 14 Näyttely
« Vastaus #14 : Tammikuu 16, 2014, 08:08:15 ap »
Räikkä laulamaan... niin kyl se siitä valmistuu :D