Kirjoittaja Aihe: Moottori  (Luettu 7625 kertaa)

Jari Laitinen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Sähköposti
Moottori
« : Joulukuu 02, 2012, 11:33:19 ap »
Miten tulkitaan moottori sv-1 luokkaan jos se on teknisesti ominaisuuksiltaan sama kuin esim -86 malli mutta valmistettu myöhemmin...

Roy Lindgren

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
    • Sähköposti
Vs: Moottori
« Vastaus #1 : Joulukuu 02, 2012, 06:07:08 ip »
Jos se on sen aikakauden moottori niin mikäs siinä!Eli jos löydät vaikka tuli terän norton comandon kattilan niin asia ok!tai jos joku tekee uustuotantona jytärin kattiloita niin annapalaa!ideahan on se että ajetaan sen aikakauden vehkeillä eli alle85!

Jari Laitinen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Sähköposti
Vs: Moottori
« Vastaus #2 : Joulukuu 02, 2012, 08:14:30 ip »
Eli alle -87,vai mitä,Roy?

Roy Lindgren

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
    • Sähköposti
Vs: Moottori
« Vastaus #3 : Joulukuu 02, 2012, 08:39:51 ip »
Eikö se sv1 raja ollu 85?85 tuli jo eka vesi cr500.Eli ilma kattila ja alle 85!korjatkaa jos oon väärässä!Hommaat nyt vaan jonkun rehellisen vintage moottorin!yamaha,weslake,norton,ural,triumph......niinku mulerin hena sano,sitäparempi mitä tasaväkisemmät laitteet!:)

Roy Lindgren

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
    • Sähköposti
Vs: Moottori
« Vastaus #4 : Joulukuu 02, 2012, 08:46:12 ip »
jep 86 han siellä lukee!

Jari Laitinen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Sähköposti
Vs: Moottori
« Vastaus #5 : Joulukuu 02, 2012, 09:11:06 ip »
Sen takia täällä kyselen että peli on sääntöjen mukainen,Kiikarissa olisi -85 mallinen heos-honda 650 dominator ja vakio sellainen ja kauppias väittää että kone on -86.Dominatoria alettiin valmistaa 650 kokoisena -88 ja ulkoisesti tuo kone näyttää vähintään -92 malliselta.Kuitenkin sillä ajettiin saksan sarjassa kakkoseksi...xl 600 lm -85 kone on teknisesti ja ulkonäöltään samanlainen,ja porattuna 650 kokoon olisi siis samanlainen kone.En tiedä sitten miten saksassa tulkitsevat noita sääntöjä kun löysin lehtileikkeen jossa kuski vielä kertoi koneen olevan dominator...

Roy Lindgren

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
    • Sähköposti
Vs: Moottori
« Vastaus #6 : Joulukuu 02, 2012, 09:47:38 ip »
Se sakemanni oli ruotsissa ajamassa 2010 sillä heos xt yamahalla oisko ollu joku fritz jotain..oli molempienpäivien total2!kyydissä oli euroopanmestari peppinghouse :)se taismyös olla 85,muistelisin myös että dominator tuli myöhemmin..Mutta toivotaan että löydät jonkun laitteen :)

Jari Laitinen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Sähköposti
Vs: Moottori
« Vastaus #7 : Joulukuu 03, 2012, 07:35:23 ap »
Kristof Kremer...jos oikein tulkitsin saksan sääntöä niin 1 pytty ilma 2-t kone kielletty ja 4-t 1 pytty ilmapeli pitää olla -85 tai uudempi,höh?

kari.j.tuominen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 116
    • Sähköposti
Vs: Moottori
« Vastaus #8 : Joulukuu 03, 2012, 06:57:39 ip »
Tämä Linköpingin sakemannikuski oli Harald Peizer ja kyydissä Pepinghausen,olivat siellä jo 2007.
Ajoivat XT-Yamahan moottorilla jota Ryssäkin kävi ihmettelemässä.Mutta kovaa menivät.

Jari Laitinen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Sähköposti
Vs: Moottori
« Vastaus #9 : Joulukuu 03, 2012, 08:10:31 ip »
Peizer oli tän kauden 8. lopputuloksissa heos -yammulla,peppinghaus jonkunlainen vastuuhenkilö veteran -cupissa...