Kirjoittaja Aihe: erikoiset enska ja crossipyörät osa:3  (Luettu 5155 kertaa)

SIIKAMÄKI JANI

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 151
    • Sähköposti
erikoiset enska ja crossipyörät osa:3
« : Maaliskuu 07, 2012, 02:21:20 ap »
tuli tässä mieleen että aikanaan hikolla oli usein mitä erikoisimpia laitteita liikkeessä mm:mieleen ikuisesti vaivaamaan jääneet  moto morini 500 camel v2 koneinen stereoperä enduro + fantic caballero 125 kisaenska vm:82 + lukuisat automaatti husset joista yks 500 ae 1984  päätyikin myöhemmin mulle erikoisesti -samaa laitetta olin kuolannu hikolla ja kun sain vihdoin pätäkkää kokoon ja meni sinne niin ei siel ollukkaan enää sitä eikä just sinä hetkenä oikeen mitään muutakaan mieluisaa värkkiä - no kului jonkin aikaa ja ikku serkku sattu soittaa en ollu nähny sitä pariin vuoteen vaikka asui vain n. 5.km päässä niin se oli ostanu sen saman hussen hikolta ja riivannu ihmisiä sillä ympäri itä-helsinkiä aikansa kunnes oli automaatti aski alkanu temppuilee ja se jäi lojuu sen parkkikselle pressun alle -kun se tarjos sitä mulle puhelimessä 500.markalla niin sanoin sillon näkemättä -joo mä otan sen  ja niin kävikin ja lähdinkin saman tien tennnarit sauhuten kohti myllypuroa pikkuserkulle ja imastiin sumpit ja tehtiin kaupat ja talutin pyörän himaan -koska faija oli jossain peräkäryn kans enkä jaksanu jäädä venttaa - ja koko matkan oli saletisti kiva smaili päällä