Kirjoittaja Aihe: OUTOO MENOO  (Luettu 5245 kertaa)

SIIKAMÄKI JANI

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 151
    • Sähköposti
OUTOO MENOO
« : Maaliskuu 02, 2012, 02:17:07 ip »
terve !

oon pidempään jo ihmetelly monilla keskustelu-harrastelu sivuilla esiintyvää holhousta eri kirjoitus tyyleistä ja kysyisin minkä hemmetin takia suurimmas osas vallitsee sairaan tiukka jonkun entisen äidinkielen opettajan valvoma sensuuri ja kieli oppi ? koskien lähinnä  ISOILLA -kirjaimilla kirjoittelua -kysynkin

-mihin perustuu tää yleinen käytäntö siitä ettei sais kirjottaa koko asiaa isoilla kirjaimilla ?
(koska itse käytän niitä mielummin ja mun mielestä niitä on helpompi lukee eikä mee aina b ja d -kirjaimet sekasin

täytyy ihmetellä jonkun intoa tuijotella ruutuu ja kaivella ja laskee kirjotus virheiden ja liikojen isojen kirjaimien määrää

kun luulis että eri harraste sivuilla olis pääasia se kyseinen harrastus eikä pilkunviilaus koska mun mielestä asia tulee kyl yleensä selväks viesteistä oli ne sitten kummalla tahansa pimputeltu

tuntuu että esim: joillain mopo sivuilla kokkaus vihjeet ja politikointi ym. juorut on tärkeempii kuin itse asia
tän takia nostin mm: kytkintä suomen suuresta veteraani m-p kerhosta --ps. muuten kyllä kaikin puolin mielestäni huippu kerho ja kivaa toimintaa

parahin terveisin : siikamäki jani