Kirjoittaja Aihe: Käynnistyskeksintö ja tekninen mysteeri  (Luettu 274 kertaa)

Heikki Tukia

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 87
Käynnistyskeksintö ja tekninen mysteeri
« : Elokuu 24, 2019, 11:19:47 ip »
Rupes ottaa pattiin rm465 vaikea käynnistettävyys.Muutamassa vuodessa on mennyt arviolta 1000 Euroa pelkkiin käynnistyspolkimiin.
Väsäsin keksinnön:sytytyksen pyörijään heijastinmaalia noin neljäsosakierrokseen,missä mäntä menee alas.Sytytyskoppaan tähystysaukko numeropäällystyskalvolla suojattuna.Kun heijastinväri näkyy,voi polkaista.
Keskiviikon sarjacrossissa sujuvasta käynnistyksestä innostuneena molemmissa lähdöissä kärkeen uusia pyöriä vastaan.

Pattiin otti myös renkaidenvaihto keikkuvan roskiksen päällä.Ostin rengaspukin.Siinä on pystyvarressa vääntövivun akseloinnin alapuolella paksuhko sokkakiinnitteinen tappi,jolle en keksi käyttötarkoitusta.Muiden valmistajien rengaspukeissa olen nähnyt vastaavan tapin.
Mitä sillä tehdään?

timo t.laine

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Sähköposti
Vs: Käynnistyskeksintö ja tekninen mysteeri
« Vastaus #1 : Syyskuu 08, 2019, 09:04:57 ap »
Itse laitoin puolipuristimen(Sachs moposta) 490 Yamahaan kun polvi alkoi olla huonona. Hyvin toimi!