Kirjoittaja Aihe: "Juustoportin" kokous  (Luettu 3134 kertaa)

Jussimikkonen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 69
    • Sähköposti
"Juustoportin" kokous
« : Lokakuu 05, 2015, 11:00:08 ap »
Tervehdys,

Itse en päässyt paikalle. Onko kenelläkään antaa infoa mitä siellä juteltiin? Kilpailukalenteri? Mahdolliset kisapaikat? EVO-luokan tulevaisuus? Luokkajaot? Kiitos jo etukäteen.

Jussi
-Vauhdilla sisään ja paareilla ulos-

petri pantsu

  • Vieras
Vs: "Juustoportin" kokous
« Vastaus #1 : Lokakuu 05, 2015, 11:37:51 ap »
Jorma Korhonen laittaa varmaan näkyville lähi-aikoina kokouksen pöytäkirjan. Itse olin paikalla ja yhteensä kokouksessa oli läsnä 13 henkilöä.
Kilpailupaikat ja päivämäärät laitoinkin näkyville kerhomme keskustelupalstan Kilpailut Osioon. Päivämäärissä otettiin huomioon ulkomailla ajettavien kilpailujen ajankohdat. Olemme tietääkseni tänäkin vuonna ilmoittaneet ensimmäisenä tulevan kauden kilpailuista Suomen Moottoriliittoon.
Valitettavaa että ketään EVO miehiä ei vaivautunut tulemaan kokoukseen mukaan niin olisimme saaneet mahdollisesti keskustella aiheesta. Luokkajaoista sen verran että vuoden 2014 syyskokouksessa tehtiin sääntömuutokset kaudelle 2015-2016, seuraavankerran mahdolliset sääntömuutokset tehdään vuoden 2016 syyskokouksessa.

Henkilökohtaisesti toivon että löytyisi kentältä aktiivisuuta kilpailutoiminnan ja kerhotiminnan kehittämisen suhteen. Itse olen jättämässä hallituspaikkani vuoden 2016 vuosikokouksessa mutta siintä huolimatta aion tehdä jotakin hommia kerhomme eteen.

t. Petri Pantsu