Mulla oli 80cc Tresoldi ajossa muistaakseni '96, viimeisellä täydellä kasikymppikaudella. Oli ehkä '92 tjsp, kuitenkin valkoinen, noin 89-92 Suzukin syylärin muoveilla, kromipintainen alumiinitankki jne (edit: ilmanputsarikotelo taisi olla alumiinista takahäkkiä, samaa kappaletta). Haettiin jostain Raahesta, mukana tuli punaisia muoveja, takahäkkiä yms. Paljonhan siinä oli rakentamista. Isä-ukko muistanee kenelle meni meiltä.
Erikoisuuksia oli mm. takapään linkuston vipusuhteet (lie muutettu), jotka vaati tyyliin jäykimmän WP:n jousen mitä siihen sai. WP:n keulakin muistaakseni. Satulasta jalkatappeihin oli aika korkea, sai hyvän otteen pyörästä, maavara taisi olla vähän pienempi kuin piikin Hondaan rakennetuissa kasikympeissä.
Sylinterissä oli yksi ylimääräinen kanava vrt vakion hondan vastaavaan, aski/ensiöveto muistaakseni eri välityksillä, ettei tullut niitä karmean kokoisia rattaita, kuten muuten isoille renkaille kasikympin koneita laitettaessa. Molempia muutoksiahan sitten rakennettiin omatoimisesti Hondan koneisiin.
Eksoottisuudessaan olis hieno hankkia ko. laite takaisin. Silti "parhaan pyörän muisto" liittyy Waskisen vanhaan Hondaan, joka oli koneeltaan Tresoldia vastaava, mutta jousitusta oli eräänkin kerran hierottu Kapan pajalla. Joku voinee kaivaa aika-ajojen tulokset esiin, mutta muistini mukaan Jarkko itse ajoi sillä uskomattoman ajan Sipoon SM-crosseissa. Miska ja Marko taisivat ajaa molemmat Brandtin piikeillä silloin..
Ps. Miten niin EVO-luokan/90's polttelee, mäntien vaihtotahti ei niinkään ;-)