Kirjoittaja Aihe: suzuki rm 81-82 takaiskari  (Luettu 3019 kertaa)

Antti Vesanen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
    • Sähköposti
suzuki rm 81-82 takaiskari
« : Joulukuu 18, 2014, 09:40:28 ap »
Moro! Teen huoltoa suzukin iskariin ja kysyisin onko kellään hajua lisäsäiliön männän asennus kohdasta. Clymerin kirja sanoo että 90mm letkun päästä? Voiko pitää paikkansa? Näin ollen kaasu tilavuus jäisi muutamaan senttiin ja luulis ton männän klonksahtavan pohjaan kun iskari on Vähän yli puolen välin painettuna pohjaan? Yksi iskari guru sanoi että yleensä mäntä tulee parin sentin päähän letku päästä mutta ei osannut sanoa tässä tapauksessa kun tois suzukin iskari on muutenkin hiukan "outolintu" myös shimmityksen osalta... auttakaa pliis. Netti väännetty ympäri ja mistään ei löydy infoa kuin uudempiin kortongilla varustettuihin iskareihin. Ei siis välimännällisiin t. antti
Syötä sinäkin Suzukilla. niin et tarvitse syödä toisten hiekkaa!

Mikko Lehmus

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
Vs: suzuki rm 81-82 takaiskari
« Vastaus #1 : Joulukuu 18, 2014, 10:05:23 ap »
Soita Topi Servicelle / Topi on ollut kova RM kuski -80 luvun alun RM 250:llä , osaa iskarit. Puh 040-7757955
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2014, 10:07:42 ap kirjoittanut mikko lehmus »

ville_turunen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 24
    • Sähköposti
Vs: suzuki rm 81-82 takaiskari
« Vastaus #2 : Joulukuu 21, 2014, 09:06:41 ap »
Tarkottaneen tuossa kirjassa että paina mäntä alas 90mm. Eli kun kaasu on yläpuolella ja öljy alapuolella ja iskari vapaana niin mäntä on alhaalla ja kun iskaria painetaan niin mäntä nousee ylös. Paitsi Suzikissa iskari nurinpäin ja säiliö poikittain, mut silti. Minä oon aina arviosta laittanu että on aina yli puolenvälin venttiilin päästä mitattuna ja hyvin toiminu muissakin iskareissa.Tuo glymerin kirjan ohje on vähän sekava, taitaa olla siinä virhe. Mulla löytyy tollanen Suzukin orkkis iskari ja sitten öhlins iskari joutavana jos jollain tarvetta!