Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
41
Ostetaan/Myydään / Honda CR 500 -88
« Uusin viesti kirjoittanut kalle Hokkanen Maaliskuu 02, 2023, 04:14:26 ip »
Löytyykö keneltäkään sylinteriä ko. kapineeseen. Kunnostuksen yhteydessä havaittu halkeama pytyssä.

p. 0405237429
42
Yleinen keskustelu / Husqvarna 250 "1963"
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Monto Helmikuu 19, 2023, 03:42:24 ip »
Janne Liljedahl Ruotsista lähetti kuvan uusimmasta Husqvarnastaan, jonka hän on rakentanut Åke Jonsonin 1963 pyörän innoittamana. Janne kertoo että runko on Silverpilenistä ja takaosa Hva 400 1968:sta. Sylinteri on 1963 tai -64, kansi Westlundilta. Lyhennetty pakoputki on tehty 400-kuutioisen pakoputkesta.

43
Yleinen keskustelu / Vs: CMF-hallituskokous 21.1.2023 ja 2 mielipidetiedustelua
« Uusin viesti kirjoittanut Heikki Tukia Helmikuu 18, 2023, 09:09:44 ip »
  Kannatan Jouni Pesosen kahden viimeisen kirjoituksen ehdotuksia.
  Twin Shock-luokka on tekeillä. Todennäköisesti se ajaa yhdessä entisellään säilytettävän C-luokan kanssa.
44
Kilpailut / Vs: Valmistautuminen kisakauteen 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Kai Kivekäs Helmikuu 18, 2023, 07:59:26 ip »
Montako näitä ylijäämäosista pyöriä rakentavia harrastajia on? Ja moniko heistä aikoo tuoda pyörän oikeasti puomille?

En mä ainakaan näe mitään classicia siinä, että kisoihin ilmaantuu rakennelmia, joita ei classic-aikakaudella ollut oikeasti edes olemassa.

Tälläkin hetkellä talleissa seisoo lukuisia classic-pyöriä, joita ei puomilla nähdä. Ei Twin Shock luokka niitä puomille tuo. 
45
Yleinen keskustelu / Vs: CMF-hallituskokous 21.1.2023 ja 2 mielipidetiedustelua
« Uusin viesti kirjoittanut Kai Kivekäs Helmikuu 18, 2023, 07:46:24 ip »
Tulee päivästä pitkä, jos sinne kaiken muun oheen lisätään erilliset Twin-Shock lähdöt sekä 50 cc/80 cc lähdöt. 
46
Yleinen keskustelu / Vs: CLASSIC MOTOCROSS CUP 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Heikki Tukia Helmikuu 03, 2023, 10:56:45 ip »
 Äkkiseltään arvioituna C-luokan osallistujat pysyisi ennallaan. D-luokasta joku saattaisi siirtyä Twin Shockiin. Todennäköisesti C ja Twin Shock ajaisi samassa lähdössä,joten sillä D/Twin Shock-pyörällä ehtisi myös D-lähtöön mukaan.
47
Yleinen keskustelu / Vs: CLASSIC MOTOCROSS CUP 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Timo Brofeldt Helmikuu 02, 2023, 01:20:52 ap »
Morjens Heikki ja muut alan puuhaihmiset!

Muutama kysymys on herännyt tätä keskustelua seuratessani:

Jos nykyiseen luokkajaotteluun vielä LISÄTTÄISIIN tuo mainittu Twinshock-luokka, niin millä tavoin sen odotetaan vaikuttavan C- ja D-luokkien osanottajamääriin? Onko nykyisessä luokkajaossa nähtävissä osanottajakatoon vaikuttavia tekijöitä?

Voidaanko juuri sääntömuutoksilla vaikuttaa harrastuksen kustannuksiin?

Onko realistisia keinoja vaikuttaa esim. harrastukseen liittyviin vakuutuskustannuksiin?
48
Yleinen keskustelu / Vs: CLASSIC MOTOCROSS CUP 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Heikki Tukia Helmikuu 01, 2023, 11:18:28 ap »
 Edellisen viestin pyörälista tarkoittaa siis Twin shock-luokan pyöriä.Todennäköisesti kukaan ei osallistu Ancillotilla,Pull Shock oli kyseisen merkin monojousituksen nimi.
49
Yleinen keskustelu / Vs: CLASSIC MOTOCROSS CUP 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Heikki Tukia Tammikuu 31, 2023, 07:44:21 ip »
Asiat on tekeillä niin,että C-luokka pidettäisiin entisellään 1975-1980 .Twinshock tulisi lisäksi. C pyörät täyttää Twinshock vaatimuksen.Lisäksi KTM 1981, Maico1981, Husqvarna 1981-1984 kun ilmajäähdytteinen. Ancillotti ennen Pull Shockia ,CZ ja muita,missä alunperin 2 takaiskaria,ilmajäähdytteinen ja rumpujarrut. Käsittääkseni myös 1981 monokolmio-Yamahat kelpaa.
CMF-hallituskokous on ensi viikolla. Sen jälkeen tiedotetaan lisää.
50
Yleinen keskustelu / Vs: CLASSIC MOTOCROSS CUP 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Tomi Silvo Tammikuu 31, 2023, 01:03:22 ip »
Moro

Selvennyksenä tuohon aikaisempaan.

CZ 513,514 ja 516  ovat 250,380 ja 125 cc pyöriä ja niitä valmistettiin 1983-1990.

C ja D luokkan pyörän määritelmät on tehty nyt sellaiseksi että ko. pyöristä vuuoden 83 ja 84 sopii sääntöjen puolesta C luokkaan. 1985 ei sovi teknisten määrityksien johdosta D luokkaan.

E luokalle ei ollut määritelty pyörän tekniikkaa kuten C ja D luokassa.
Eli 86 ja uudemmat setit pääsevät E- luokkaan.

Onko tulkintani  säännöistä oikea?
 
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10