Kirjoittaja Aihe: Rompetori Jyväskylä 11.1.2014  (Luettu 7100 kertaa)

petri pantsu

  • Vieras
Rompetori Jyväskylä 11.1.2014
« : Joulukuu 24, 2013, 08:26:29 ap »
 HUOMIO !

11.1.2014 la klo 8-15 Rompetori Jyväskylän Paviljongissa. Moottoripyöräilyyn liittyvä erikoistapahtuma. Liput 7 eur. Allekirjoittanut on myymässä Leo Salmen kanssa Classic Motocross Finland ry:n tuotteita D-hallissa Olli Reimanin myyntipisteen yhteydessä ja meidät kaikki kolme erottaa pienestä koostamme ja kahdella muulla paitsi minulla on pitkät tukat.
Joten poiketkaahan tervehtimässä ! Lisäksi samassa tapahtumassa vuosijulkaisuamme on saatavilla  Jarmo Jaloselta ja Jukka Lahdelta.

t. Petri Pantsu

jarmojalonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 183
    • Sähköposti
Vs: Rompetori Jyväskylä 11.1.2014
« Vastaus #1 : Joulukuu 25, 2013, 05:36:30 ip »
Moro
Joo Jalosen löytää paikalta 69-70 c hallista.Kaupan on lehtien lisäksi kaikkea mitä classic crossissa saattaa tarvita kuten:
-3,2 T ketju talja ei mikään b.....temalainen.
-Honda agregaatti hijainen voima pesä
-AGA x-11 hitsaus setti sis.pillit laatikossa,mittarit ja letkut käytetyt mutta hyvä kuntoiset.
-poran teriä kartio kiinnityksellä
yms.yms +paljon mp-osaa
T:Jarmo

petri pantsu

  • Vieras
Vs: Rompetori Jyväskylä 11.1.2014
« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2014, 04:34:31 ip »
Terve !

Yhteistyö kumpanimme Salon Mopo ja Pyörä/Olli Reiman lupasi että Kaikki jotka ostavat jonkin tuotteen D-hallissa sijaitsevasta Ollin ja Classic Motocross Finland ry;n yhteisestä myyntipisteestä: Osallistuvat arvontaan jossa palkintona  on 5 x kerhomme t-paitoja. Olli siis osti nämä palkinnot ja tukee kerhomme toimintaa tälläkin tavalla ! Kiitos hänelle !

t. Petri Pantsu

petri pantsu

  • Vieras
Vs: Rompetori Jyväskylä 11.1.2014
« Vastaus #3 : Tammikuu 07, 2014, 09:53:59 ip »
Terve !

Classic Motocross Finland ry:n ja Salon Mopo ja Pyörä/Olli Reimanin yhteisosasto löytyy osastola D2 ! Tervetuloa ostoksille !!!

t. Petri Pantsu

petri pantsu

  • Vieras
Vs: Rompetori Jyväskylä 11.1.2014
« Vastaus #4 : Tammikuu 10, 2014, 10:00:31 ip »
Terve !

Olli ja Leo ovat illan aikana tehneet osaston viittä vaille valmiiksi ! Minulla on tarkoitus siirtyä tulevan yön aikana Jyväskylään,sitten kun olen nämä muut hommat saanut täällä Salossa hoidettua. Eipä muuta kun Tervetuloa lauantaina osastollemme käymään jos Rompetorilla liikutte !!

T. Petri Pantsu

petri pantsu

  • Vieras
Vs: Rompetori Jyväskylä 11.1.2014
« Vastaus #5 : Tammikuu 19, 2014, 05:22:07 ap »
Terve !

Rompetorin asiakkaiden kesken arvotut t-paidat jotka Salon Mopo ja Pyörä/Olli Reiman Lahjoitti Kerhollemme menivät arvonnassa seuraaville henkilöille: Raimo Karjalainen,
Kari Kortesmaa,Pekka Pylvänäinen,Markku Tamminen ja Tomi Valjakka. Onnea voittajille !
Olen yhteyksissä Teihin lähipäivinä.

T. Petri Pantsu
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2014, 05:23:57 ap kirjoittanut petri pantsu »