Kirjoittaja Aihe: Kouvola 2015 ???  (Luettu 4692 kertaa)

Timo Järvinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 65
Kouvola 2015 ???
« : Lokakuu 07, 2014, 11:32:46 ap »
Lajiparlamentissa ehdotettiin kisapaikoiksi Heinolaa, Sipoota ja Imatraa. Mielestäni hyviä ratoja kaikki. Esille nousi myös Kouvolan halukkuus, joka ei saanut kannatusta ajajien keskuudessa. Kuitenkin sellainen mahdollisuus olisi. Kouvolalla olisi tarjota etuja muihin ratoihin nähden mm. isot varikkoalueet ja ja ja, no ei nyt tule muuta mieleen. Ja olihan niitä pääsylippujakin myyty siellä  enemmän kuin muissa kisoissamme.

Kysynkin, koska en itse päässyt kyseiseen kisaan, oliko se rata todellakin niin huono mitä kaikki sanoivat luokkaan ja sukupuoleen katsomatta?

Tulisiko Kouvolassa järjestää kisat 2015 ?

Terveisin Tampereelta TimoJ #9

mika vartiainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 41
    • Sähköposti
Vs: Kouvola 2015 ???
« Vastaus #1 : Lokakuu 07, 2014, 06:53:52 ip »
OLI !! EI !!
#18

Juha Partanen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: Kouvola 2015 ???
« Vastaus #2 : Lokakuu 07, 2014, 07:22:32 ip »
Kouvolasta ei pitänyt kukaan (radasta). Parhaat radat: Heinola, Imatra, Tuusula ja Orimattila.

t:#96

Tomi Silvo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Sähköposti
Vs: Kouvola 2015 ???
« Vastaus #3 : Lokakuu 07, 2014, 07:34:17 ip »
Moro


Jos oikeita motocrossratoja on tarjolla, niin ei Kouvolaan please.

petri pantsu

  • Vieras
Vs: Kouvola 2015 ???
« Vastaus #4 : Lokakuu 07, 2014, 07:48:30 ip »
Onko jossain muka vahvistettu että Kouvolassa on kilpailu vuonna 2015 ? Minun tietojeni mukaan ei ! Ei ole tullut esille sellaista rataa Suomessa joka kaikkia miellyttäisi,ainakaan niiden kommenttejen perusteella mitä minulle on viime aikoina tullut. Onhan tässä oltu mm. keskusteluissa jonkin paikkakunnan/kerhon kanssa jolla on kova halu järjestää Classic kilpailua. Kun on sanottu mihin aikamäärään mennessä haluamme tulla tutustumaan rataan ja keskustelemaan asioista jotka liittyvät kilpailuun ja pyydetty ottamaan yhteyttä meihin heidän puolelta,milloin sopisi mennä niin homma on jäänytkin sitten tähän eli se juna meni. Tälläistä tämä on onpa mahdollien yhteistyökerho sitten kuinka iso jäsenmäärältään niin omat ongelmansa tuntuu niissäkin olevan !

t. Petri Pantsu

ps. Tuntuu hyvältä kun porukalla riittää virtaa ja kommentteja satelee ! Toivonkin että saan aktiivisen jatkajan hommilleni vuonna 2016 keväällä jolloin minun kauteni päättyy !

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2014, 04:45:28 ap kirjoittanut petri pantsu »

jari hätönen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
    • Sähköposti
Vs: Kouvola 2015 ???
« Vastaus #5 : Lokakuu 07, 2014, 09:48:43 ip »
kyllä kouvolassa oli ainakin sivarilla hyvä ajella.