CMF Foorumi
Classic Motocross Finland => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: Jesse Sanden - Syyskuu 09, 2014, 09:39:42 ip
-
Pistetäämpä uusi topic alulle. Tänne juttuja ja kuvia uusista projekteista.
Täällä otettu jo varaslähtöä ja rakennellaan pyörää vuosimallia 1989. No kaudesta ei ole varmuutta, milloin näillä kilpaa ajetaan. Mut rakennellaan näitä nyt paremman tekemisen puutteessa.
Merkkihän on tietysti Cagiva ja Team Cagiva Finland valtaa pikku hiljaa tilaa Japanilaisilta puolivalmisteilta ;)
Projekti on jo loppusuoralla, muoveja enään odotellaan. Uudet muovit pitäisi tulla markkinoille maalis-huhtikuussa, kun DC-plastics saa muotit valmiiksi.
-
Hieno laite Jesse!
Laitetaanpa jäsenanomus Team Cagiva Finlandiin sisään, kun kisat näille avautuu.
Ei ehkä aivan näillä kolmella rintamalla kuitenkaan.
WMX -88 jonkinlainen käyttöentisöinti lähtökuopissa. Käyntikunnossa kuitenkin.
(http://mesipolun.kuvat.fi/kuvat/Testikansio/31.10%20003.jpg?img=img900)
-
Toi 88 250 WMX näyttää todella siistiltä ja alkuperäiseltä. Mistäs löysit? Laitahan lisää kuvia tulemaan.
-
Voin laitella kuvia, kun saan vähän etenemään.
Lohjalta löytyi, muovit on melko romuna.
Oma samanlainen vanha kisalaite on kuitenkin lisäksi jemmassa.
-
Tällainen "japsin puolivalmiste" Kawa KX500 -90 on mulla ollut työn alla hetken, moottori odottaa uutta mäntää, muuten alkais olla aika valmista.
(http://i1303.photobucket.com/albums/ag154/Timo_Rahkonen/kawaoikeataka_zpsf933971a.jpg) (http://s1303.photobucket.com/user/Timo_Rahkonen/media/kawaoikeataka_zpsf933971a.jpg.html)
(http://i1303.photobucket.com/albums/ag154/Timo_Rahkonen/kawavasen_zps10f408aa.jpg) (http://s1303.photobucket.com/user/Timo_Rahkonen/media/kawavasen_zps10f408aa.jpg.html)
-
RM 125 1989
-
Melko uusia pyöriä kaikki rakentelee, missä ne todelliset klassikot on? ;)
Itsellä olis tuossa nyt pari puolikasta Yamahaa -78 ja -83 purettuna. Olen nyt kolme viikkoa tuijottanut niitä ja ei olla päästy vielä samalle aaltopituudelle. Ehkä se motivaatio löytyy kohtapuoliin...
Olipahan muuten hankala löytää osia tuohon -78 malliseen. Uusi pakasta vedetty sylinteri löytyi tuosta kulmilta Uruguaysta...
-
Joo eiks nää ollut niitä tulevan jokkis luokan romuja Kyllä toi Suzuki ainakin on rakennettu sellaisesta romukasasta että huhhuh.. vielä jostain pitäis kaivaa talveksi motivaatiota myös käydä -87 piikki läpi.
-
Itselleni on tulossa tuolta Latvian suunnalta 50-luvun IC 350 cc. Meinaan tehdä siintä pyörän A-luokkaan. Monen kuntoista pyörää siellä on tarjolla,
musekuntoisesta lähtien. Helppoja projekteja ovat ainakin nämä valmiit ajokuntoiset pyörät,senkun riisuu pois kaikista tarpeettomista osista mitä ei crossiin tarvita mm.valot. IC:hen on kuulema moottorin osiakin saatavilla hyvin ainakin Venäjältä. Nähtäväksi jää sitten antaako oma terveyteni ajaa tällä vekottimella, no se on sen ajan murhe....? Mutta kokeillaan kuitenkin !
Yksi Husqvarna 500 CR vm.1986 pitäisi olla myös ajokunnossa ensi kaudeksi. Saa nähdä onko tähän suunniteltu ajaja enää ajohommista kiinnostunut ? No eiköhän tällekin sitten jotain käyttöä tule keksittyä ?
t. Petri
-
EVO- luokan Kawasaki alkaa olla valmis.
(http://i1303.photobucket.com/albums/ag154/Timo_Rahkonen/kawaoikeavalmis_zpsff72a137.jpg) (http://s1303.photobucket.com/user/Timo_Rahkonen/media/kawaoikeavalmis_zpsff72a137.jpg.html)
-
Piruvie että on komee. Kovan duunin oot tehny. On se harmi etteivät saaneet EVO luokkaa aikaiseksi jo ensikaudelle. Raaskiiks tolla ajaakkaan ;D
-
Onkohan Kawalta päässyt alle pieni liraus vai kuskilta tiedä sitä.Sen vain sanon että -90 luvun alun pyörät, olivat niin tehokkaita ,että ei kannata mennä ihan pelkillä tyhjillä naruilla niitä ajamaan.Tämän pyörän kuskia en tunne, voipi olla vaikka kaksin kertainen 500cc mm mestari. Silti kannattaa olla tarkkana,ettei tule ylläriä.Motto harjoitellaan ja tullaan vielä nopeimmiksi.Terv. Martti.
-
Kawa odottaa kaasariin uutta neulaventtiiliä, sen takia pikku pissat alla ;D Martti, ihan MM- mestareita ei olla vaikka joku piste on joskus takataskuun ajettukin, eri lajin 2- pyöräisellä kylläkin ;)
-
Vuosimallia 1962 IC 350 cc tuli hankittua. Ajokuntoinen pyörä,pientä osien riisumista on ja tietysti pitää laittaa nappularenkaat alle. Mielenkiintoinen ja helppo projekti. Sittenhän näkee taas mihin on kätensä laittanut !
t. Petri Pantsu
-
Suzuki RM-125, 1992. Alkuperäistä vastaava istuinpäällinen ja tankin /syylärin tarrat hankittu. Pyörä edelleen haussa. Saa tarjota. Max. 500€.
Samoin takalokarin ja sivumuovien alkuperäiset tarrat haussa. Saa tarjota myös uusia muoviosia /muitakin varaston perälle jääneitä osia kyseiseen pyörään.
cessna172sim@gmail.com
t. Olli-Petteri
-
500€ on todella vähän budjetoida pyörään mikäli haluaa sellaisen että jokaista osaa ei tarvitse vaihtaa. Suosittelen maksamaan pyörästä sellasen 1000€ niin saat joltain classic harrastajalta pelin mikä on jo kertaalleen käyty läpi ja siihen on upotettu todennäköisesti uutta osaa jo noin 500-1000€. Noihin 500€ peltojyriin joutuu vaihtamaan kaiken...testattu. :)
-
Komppaan Jussia, kannattaa vähän lisätä budjettia niin parempi pyörä tulisi heti
Kurikassa Motomasterilla on 1992 RM, kysäise tuolta hintoja, linkki ohessa
http://www.motomaster.fi/SuzukiRm_Purkupyora.jpg
-
Suzuki RM-125, 1992. Alkuperäistä vastaava istuinpäällinen ja tankin /syylärin tarrat hankittu. Pyörä edelleen haussa. Saa tarjota. Max. 500€.
Samoin takalokarin ja sivumuovien alkuperäiset tarrat haussa. Saa tarjota myös uusia muoviosia /muitakin varaston perälle jääneitä osia kyseiseen pyörään.
En nyt meinaa ymmärtää tätä viestiä. Siis onko istuinpäällinen & tarrat hankittu mutta pyörä puuttuu??
Itellä työn alla piikkinen Suzuki TSX vm.1985. Perintöpyörä mihin on varmaan se tonni jo uponnut, kaunista tuskin tulee eikä katuendurosta kovin kisakireää taida saada mutta näin vasta-alkajalle luultavasti ihan hyvä pyörä.
-
Kun hinnoista puhutaan niin tässä yksi esimerkki...
http://www.nettimoto.com/honda/cr/1775338
-
Moi,
Kiitos kaikille vinkeistä ja myös linkistä myynti-ilmoitukseen.
Tosiaan, lähdin tähän entisöintiprojektiin vähän erikoista kautta, ostaen ensin ne mielestäni
harvinaisimmat osat, eli alkuperäiset tankin ja syylärimuovien tarrat ja alkuperäistä vastaavan
istuinpäällisen. Pointti hankintojen taustalla oli se, että löysin esim. penkin päällisestä vain yhden
yksittäiskappaleet. Tarrat löytyivätkin sitten pienen googletuksen jälkeen EVO MX:ltä.
Pyörää olen etsinyt siis edelleen. Linkin pyörä ei ole valitettavasti 1992 -malli vaan 1991.
Pyörän vuosimallin tunnistaa mm. etupamppujen kapeammista muovisuojista ja istuinpäällisestä /tarroista.
1992 -mallista, -vähän parempikuntoisesta, voisi hyvinkin maksaa tuon 1000€. Yhden 1990 mallin olen aikanaan purkanut ja kasannut käytännössä kokonaan uudelleen.
Osaako kukaan muuten kertoa -91 ja -92 mallien eroja.
/OP
-
Olethan jo kysellyt osia Nakkilan Pyörä ja Moposta ? Sieltä löytyy vanhempiin suzukeihin yllättävästi uutta osaa.
-
Nettimotossa näkyy olevan kaksikin piikkistä -92 RM:ää alta tonnin. Nakkilasta olen tilannut kanssa paljon osia tohon omaan Suzukiin ja oikeastaan kaikki löytynyt mitä on keksinyt kysyä.
(edit. sori päteminen olitkin näköjään huomannu molemmat)
-
Jee , laitetaan Nakkila vinkki talteen, sieltähän on osia hommattu joskus -80 luvulla omiin RM-125:iin. Oli jo silloinkin tavarat hyllyllä eikä tarvinnut odotella. Pitänee ennen kevättä jo tilailla kulutusosia Evo RM-125:een. Oma peli -90 mallinen kun ei löytynyt noita E-luokan FullFloater 125:sta oikein mistään
Noita eroja etsin Clymer:in korjausopuksesta , 1989 - 1992 ovat lähellä toisiaan, tarrapäivityksiä lähinna on tehty, ei mitään merkittävää eroa
Vuosimalli -93 on sitten uutta. USA vinkki asiasta:
http://www.goforwardmotion.com/pdf/modeltuningtipsSuzuki.pdf
-
Oho..jopas on elsinorella hintaa..myin omani vastaavan 2000 €.Oli kyllä pieni projekti mutta ois näköjään pitäny pyytää enemmän.. ;D
-
Nakkilan Pyörä & Mopo on tuttu paikka. Sieltä en enää löytänyt alkuperäisiä tarroja numerokilpiin ja takalokariin, mutta Ruotsista löytyi.
Nettimoton pyöristä oikeasti 1992 mallia on vain alla olevan linkin pyörä:
http://www.nettimoto.com/suzuki/rm/1771618
Selkein tunnusmerkki on upside-down -keula ja keulan leveämmät muovisuojat. -89, -90 (eka upside-down -keulallinen) ja -91 malleissa muovisuojat ovat vielä kapeaa mallia.
Rungon väri muuttui -90 -vuosimallin jälkeen sinisestä keltaiseksi. -91 mallissa on takajarrupaketin suoja muovia, vanhemmissa metallia. Pienistä tunnusmerkeistä nämä on helppo
erotella, jos vain tietää mitä katsoa.
Tuossa nettimoton pyörässä itseäni arveluttaa se, että ilmeisesti runkoa on hitsattu niin, että siihen saa korkeamman penkin. Ainakin itse penkkiä on korotettu.
Lisäksi tuo on Tampereelta katsottuna todella kaukana, Oulun paikkeilla. Mukava olisi, jos pyörää voisi käydä katsomassa paikanpäällä ennen kauppoja.
Tässä eilen kaverini linkittämä pyörä:
http://www.tori.fi/satakunta/Suzuki_Rm_125cc_14527243.htm?ca=7&w=3
Loppuhinnaksi oli ilmeisesti jäänyt kaverini kertoman mukaan 400€. Pyörä olisi ollut lisäksi sopivasti lähellä ja alkuperäisellä penkillä /tarroilla = ei ilm. paljon ajettu.
/OP
-
Tosta on ilmeisesti tulossa pelkkä koriste kun ei käy Evo luokkaan kun on liian uusi. Tossa 1992 mallissa on jo huomattavasti paremmat iskunvaimentajat kuin alle -90 malleissa.
-
En ole ehtinyt miettiä asiaan niin pitkälle, mutta kyllä minun olisi tarkoitus pyörällä ajaakin. Ei siis pelkäksi koristeeksi. Toivotaan mieluummin, että myös tämän aikakauden pyörille saataisiin joskus oma luokka ja harrastajia.
-
Toivotaan mieluummin, että myös tämän aikakauden pyörille saataisiin joskus oma luokka ja harrastajia.
Kannatetaan, Super Evo luokka esim. 1990-1995 pyörille!
-
Vaikea asia tuo rajan vetäminen tuohon -95 vuoteen kun samaa tekniikkaa oli uudemmissakin, onko esim. CR125 Hondan -96 malli sanottavasti parempi kuin vuotta aiempi? Ja kuka pystyy tunnistamaan jousitukset, sylinterit jne. vaikka runkonumero täsmäisikin sääntöihin?
-
Ehkä ei vuoteen -95 asti. Esim. RM-125 -90, heppoja n. 27, CR-125, -95, heppoja n. 40. Ehkä joku 90-93, tjs.
-
TERVE !
olis tarkotus saada vihdoinkin toimiva vekotin myös veljelleni viivalle muutama vaiheessa
1. kawasaki klx 250 1983 tää onjo ajo kunnossa mut vielä pitäs kehittää parempi nokka-akseli pahasti kuluneen orkkiksen tilalle ja takapumput olis kans tarkotus hommata kans paremmat -kunhan pätäkkä tilanne kohenee ...
2. kawasaki klx 400 1982 ( dr 400 vm.1980 konella ) tääkin olis varmaan muuten jo paremmas mallis ellen olis käräyttäny omasta dr 400 sta lainaamaani sytkä boksia ! josta johtuen sain viriteltyy tilapäisen systeemin jossa korvasin orkkis pick-up anturin ja sytkä boksin ja puolan kiinan mini mini osilla lähti pirun hyvin aina käyntiin ja toimi pinta kaasulla mut kaasuu enemman avattaessa kauhee pauke eikä sytkän säädöt eikä kaasarin vaihdot vaikuttanu asiaan -kunnes selkis et noi kiinan osat oliki 12 v eikä 6 v niinku Suzukissa ! mut eipä hätää virittelen seuraavaks sem speedway mankun ketjullla kaasarin alle
+ meinaan ittekki mahd. koittaa vähän tuoreempaa luokkaa ohimennen e-luokan Suzuki rm 125 -84 lla sama pyörä oli mulla joskus vuoden vanhana pari vuotta kunnes faija myi sen kaverille petskille ! jolta kinusin usein sitä takas kunnes mr. grip kerran soitti ja sano että nyt olis rm jouten ISO KIITOS VIELÄ GRIPILLE ! RM.STÄ PS . TULETTE HÄMMÄSTYMÄÄN KORVAUSTEN RUNSAUDESTA KUNHAN TILANNE VÄHÄN SELKENEE ! viime vuosien aikana ollaan pikku hiljaa kunnosteltu sitä ja ajeltukki mut kytkimelle tarvii keksii jotain kun se on niin helkkarin jäykkä eikä auttanu kruunu viilaus eikä uus vaijeri ei pahemmin kevenninkään eikä levyt ! eikä oikeen oo tilaa jatkaa vivun pituutta alhaalla kunse on niin helkkarin ahtaas paikas kaasarin alla lohkosokkeloiden välissä ja muuten on aivan helkkarin kevyt ja ketterä laite ja iskarit toimii mut konees ei vääntöö nimeksikään vaikee ajaa ! sachs kotarissa 3000 x parempi vääntö !
-
No nyt olisi Evo-aihion lisäksi E-aihio.
Käyttökuntoinen RM 125 1987.
Läpikäynnin tämäkin vaatii, valmistumisesta ei mitään tietoa.
(http://mesipolun.kuvat.fi/kuvat/Suzuki%20RM%20125%201987/1-20141118_063620.jpg?img=small)
-
RM-92 projektin osien hankinta edistyy. Mastercross -penkinpäällinen saapui Italiasta ja tarrat Englannista.
EVO MX lupautui tekemään toimittamieni kuvien perusteella tarrat taka-swingiin, takalokariin ja numerokilpiin. Etenee.. :)
Osat ovat yhteensopivia myös RM-250cc pyörään joten tuo on alkanut kiinnostaa enemmän. Osia, mm. works-tehoputkia,
yms. löytyisi paremmin. Niin, ja se pyörä.. edelleen haussa. Saa tarjota. ;)
//OP
-
Evo Suzuki
(http://)
-
.(http://)
-
RM 125 1984
-
KALEN KLX
-
KLX 400-82 PROJEKTI
-
Hienosti on jengi saanut pyörät kasaan vaikka on vasta Joulukuu. Omat projektit on vielä aivan vaiheessa. Toista yritin myydä pois mutta ei kelvannut kenellekään. No laitetaan nippuun ja katotaan mitä tapahtuu. Eli 250cc pyöriä tulossa 2kpl, molemmat Yamahaa, 1978 ja 1983. Kuvia en saanut liitettyä.
-
RM-92 projektin osien hankinta edistyy. Mastercross -penkinpäällinen saapui Italiasta ja tarrat Englannista.
EVO MX lupautui tekemään toimittamieni kuvien perusteella tarrat taka-swingiin, takalokariin ja numerokilpiin. Etenee.. :)
Osat ovat yhteensopivia myös RM-250cc pyörään joten tuo on alkanut kiinnostaa enemmän. Osia, mm. works-tehoputkia,
yms. löytyisi paremmin. Niin, ja se pyörä.. edelleen haussa. Saa tarjota. ;)
//OP
Siitä OP.lle 1992 RM125 DirtTrack special. Kurz Suzukin moottorilla, 38mm mikunilla. Messicomoto putkella ja alumiini tankilla.
http://www.nettimoto.com/suzuki/rm/1779563
-
[/quote]
Siitä OP.lle 1992 RM125 DirtTrack special. Kurz Suzukin moottorilla, 38mm mikunilla. Messicomoto putkella ja alumiini tankilla.
http://www.nettimoto.com/suzuki/rm/1779563
[/quote]
Olisko Vehkosen Iskin vanha pyörä? Iskihän ajoi aikanaan 90-luvulla Kurtz Suzuki Teamissa. Onkohan kuvan pyörä 1992 malli? Ainakin keula on peräisin vanhemmasta.
-
Ei oo Vehkosen. Se on ollut melkein yhtä kovan kuskin Jukaraisen vanha kisapyörä... sen jälkeen ajettu kai jäärataa jolloin vaihdettu -89 keula ja isompi jarrulevy. Toi olikin -91 mallia mutta moottori näyttäis olevan samanlainen kuin -92 mallissa. Alutankkia yritin siitä ostaa mutta ei tullut kauppoja.
-
Terve
Olisko tää nyt sellainen mitä haet ?
http://www.nettimoto.com/yamaha/yz/1788270
linkissä myös RM 250
-
Moi,
Kiitos vinkeistä. Tuo piikki näytti tosiaan joko -91 tai -92 -mallilta, poislukien keula. Helpoiten vuosimallit tunnistaa siitä, että -92 oli ensimmäinen keula missä keulan muovisuojat olivat leveää mallia. -91 mallista lähtien takajarrupaketin suoja oli muovia. Aikaisemmissa, kuten yllä olevan linkin RM-250:ssä metallia. Ts. tuo 250cc näyttää olevan vuosinmallia 1990. Piikeissä ensimmäinen upside-down keula oli vuoden 1990 mallissa.
-89:ssä oli tuo kuvassakin näkyvä normaali keula. Näyttää tosiaan siltä, että tuohon piikkiin on vaihdettu vanhempi keula ja isompi jarrulevy.
Piikissä myös tankki vaihtui -90 ja -91 mallien välissä. Näyttää myynti-ilmoitusten perusteella siltä, että -89 ja -90 malleja on aikanaan myyty tosi paljon. Sitten taisi tulla lama ja -91 & etsimääni -92 mallia ei juuri markkinoilla liiku.
Jotenkin näin (kuva). Nopealla vilkaisulla näyttäisi siltä, että kaikissa vuosimalleissa on täysin eri keula.
-
Piikissä myös tankki vaihtui -90 ja -91 mallien välissä. Näyttää myynti-ilmoitusten perusteella siltä, että -89 ja -90 malleja on aikanaan myyty tosi paljon. Sitten taisi tulla lama ja -91 & etsimääni -92 mallia ei juuri markkinoilla liiku.
Piikin malli ei muuttunut vielä -91. Vuosimalleissa 89-91 samat muovit / "sama" moottori. 1992 tuli sitten täysin uusi RM125.
1992 oli RM125 pyöriä todella vähän viivalla. Heinolassa oli 5 kpl 1992 RM125 pyöriä uutena, mutta montaa muuta ei nuorten SM:ssä ollut. A-luokassa oli 1992 jokin yksittäinen RM125. 90-luvun alku oli Hondan dominointia 125cc luokassa. 1990-luvun alun RM125 oli auttamattoman hidas vakiona Hondaan verrattuna, tosin Suzuki oli paljon Hondaa helpompi ajettava. Suzukin maahantuonti oli myös hetken hieman hukassa Bensowin konkurssin jälkeen. Nämä syyt yhdistettynä lamaan, selittää pyörien pienen myyntimäärän.
-
Vähän alkuperäisen keskustelun avauksen ohi, mutta mielenkiintoista asiaa. Kiitos paljon tarkennuksista. -90 ja -91 malleissa taisi tosiaan olla sama tankki. Näissä oikean syylärin puolen muovisuoja jatkui tankin päälle ja tuli tankin taakse metallisella pultilla kiinni. -92 mallissa tuota tankin ja syylärimuovin yhdistävää muoviläppää ei enää ollut.
Syy miksi haen edelleen tätä -92 mallia on se, että se jäi nuoruudessani hankkimatta. Itselläni oli tosiaan vuoden -90 piikki. Muistan laman iskeneen ainakin Porin motocrossiin toden teolla. -92 mallin piikkejä oli radalla vain kaksi kappaletta. Tämä tosiaan näkyy nyt käytettyjen pyörienkin myynnissä -89 ja -90 malleja olisi nytkin paljon käytettynä, samoin jälleen vuodesta -93 eteenpäin, mutta etsimäni -92 vähänkin siedettävässä kunnossa tuntuu olevan kiven alla. Lisäksi on hämmästyttävää kuinka pihalla myyjät ovat pyöriensä vuosimalleista. -90 -luvun alun pyöriä myydään surutta viisi vuotta uudempina, jne. En sitten tiedä yritetäänkö tällä samalla hinata hintaa ylöspäin, mutta aika hukassa ovat yleensä nuo myynti-ilmoituksen jättäjät.
Kuvassa -91 vs. -92 tankki.
-
Joo oli kyl kova peli toi -92 RM. Itsellä oli kanssa sellainen. Pasi Hagström testasi Bike lehteen Espoon salaisella supercross radalla Suzuki RM 125 1992 mallia ja kehui kovasti että on mahtava piikki ajaa ja Showan iskarit sai kehuja.... harmi ku ei oo oikein mitään hyviä kuvia sieltä.
-
Tässä vielä 1987 projekti E-luokkaan.
-
Onko tuossa speciaalisylinterissä jotakin eksoottista extraa, Bob Hannah taitaa lukea...
-
Jaaha, sitä ruuvataan ihan bränikkää konetta runkoon kiinni. Sitä oikein panostetaan tulevaan kauteen...
Mää panostan takapyörän pito-ongelmien parantamiseen ahtamalla kinkkua kiduksiin.
Hyvää Joulua Vaan Kaikille!
ps. tollanen Caakkiva tuli väsäiltyä. Löytyy Lahden mp-museosta ensi viikosta alkaen.
-
Uutta Cagivaa vaan pukkaa tehtaalta... eikös valmistus lopetettu jo ajat sitten. Hieno on :)
-
Suzuki RM-125N, 1992 kotiutettu. :)
-
Moi
Laitoin ajokuntoon tuollaisen BSA B40-64:sen.
Ei nyt mikää kilpa pyörä, mutta mukava talvisille pikkuteille.
Renkaana Heidenau K41 M+S (SiO2).
Keväällä saa rouva sitten harjoitella tällä jarrupolkimen paikkaa :).
-
Yz 250 -85 valmistuu kevääksi. Pyörä oli lähtökohtaisesti todellinen raato, mutta tulee käytyä täysin läpi (lue 85% osista uusitaan tai peruskorjataan) Rungon jätin vielä aikataulusyistä maalaamatta, koska haluan saada pyörän kertaalleen kasaan kaikilla osilla varustettuna. Jos joutuu joitain korvakoita ym. hitsaamaan tai muuten muokkaamaan, menisi hyvät maalit hukkaan. Seuraavana talvena sitten viimeistelyä.
-
Tuli rakenneltua sitten tuo valmiiksi. Ensi vuoden kilpuri C-luokkaan. Bob "Hurricane" Hannah Replica...
-
lippalakki trial palapeli ylijäämä osista viittä vailla valmis
-
tilanne raportti
-
kuva-putki
-
?? ,onko Kawassa speedway-Jawan magneetto sylinterin takana? Vai näenkö taas näkyjä?
-
morjesta TIMO ! hyvin huomattu tosiaan speedway mankku on ja tossa sekasikiössä on mm: sp/dr400 kone vm.1980 ja concentrick kaasari
-
Valmistuipa tämäkin lopulta. Lihalaatikoissa palasina ostettu Hussen 500CR vajan vuoden rakentelun jälkeen on juuri koeajettu.
(http://i1303.photobucket.com/albums/ag154/Timo_Rahkonen/Husse500valmis2_zpsa7kwpag1.jpg) (http://s1303.photobucket.com/user/Timo_Rahkonen/media/Husse500valmis2_zpsa7kwpag1.jpg.html)
(http://i1303.photobucket.com/albums/ag154/Timo_Rahkonen/husse500valmis2vasen_zpsgxfza8tn.jpg) (http://s1303.photobucket.com/user/Timo_Rahkonen/media/husse500valmis2vasen_zpsgxfza8tn.jpg.html)
(http://i1303.photobucket.com/albums/ag154/Timo_Rahkonen/husse500valmis3_zpszpjqner7.jpg) (http://s1303.photobucket.com/user/Timo_Rahkonen/media/husse500valmis3_zpszpjqner7.jpg.html)
(http://i1303.photobucket.com/albums/ag154/Timo_Rahkonen/husse500valmis4_zpsoyjiucmg.jpg) (http://s1303.photobucket.com/user/Timo_Rahkonen/media/husse500valmis4_zpsoyjiucmg.jpg.html)
-
Moron!
Tuommonen CZ380 rojekti tuli hommattua ;D Osaisko joku kuvan perusteella kertoa vuosimallia? Rungosta ei löytynyt merkintöjä ja moottorissa tuollaset numerot(kuvassa)
Saa nähä saako kesäksi ajon ::)
-
Moi, sivulta http://66.84.0.143/~ahrmanwc/CZmx4a.htm luntattuna:
Malleja 513/514 tuotettiin 1983 -> 90-luvun alku.
1983 CZ 250/400 moto-cross (typ 513/514)
Introduced in 1983, the typ 513 and 514 looked similar to the works CZ's of 1978. Unfortunately they lacked the performance of their earlier works bike cousins. Again the captive market of eastern Europe assured that most of these bikes never had to compete against the state of the art production motocrossers of the time. The typ 513 and 514 remained in production into the early 1990's.
-
(https://farm5.staticflickr.com/4502/37269831450_8b60ab6ce7_h.jpg) (https://flic.kr/p/YMpCqS)DSC_1131 (https://flic.kr/p/YMpCqS) by Marko Hiltunen (https://www.flickr.com/photos/154168519@N03/), on Flickr
Sandenin Jesse rakenteli mulle tollasen Cagivan aikansa kuluks :)