Kirjoittaja Aihe: MISSÄ NE KAIKKI OVAT ??????  (Luettu 6967 kertaa)

jarmojalonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 183
    • Sähköposti
MISSÄ NE KAIKKI OVAT ??????
« : Marraskuu 15, 2012, 09:36:33 ip »
Moro
Heitän tänne kysymyksen koskien lähinnä sv-2 luokkaan sopivia vehkeitä.Kun muistaa aikoinaan 87-89 oli viiva täynnä mitä ihmeelisempiä härpäkkeitä EML,VMC rugoilla olevia ja Honda,Ktm,Maico,husqvarna koneilla olevia.Mutta missä ne ovat nyt???Ei kai kaikkia rälläköity palasiksi?
Luulisi runkoja olevan jos koneet on mennyt paremmille metsästys maille.
Tiedottakaa jos tiedätte jossain makaavan mahdollisen kisa pelin raadon,toki myös sv-1 luokan laitteesta voi ilmoittaa.
T:Jarmo

timo t.laine

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 230
    • Sähköposti
Vs: MISSÄ NE KAIKKI OVAT ??????
« Vastaus #1 : Marraskuu 15, 2012, 10:47:20 ip »
 luulen että ne kaikki on rälläköity palasiksi.. yhdestäkään ei itsellä ole havaintoa, hieman samalta näyttää soolonelareiden kohtalo, turusen hannun rakentama yamaha/hva on säästynyt plus saman miehen suomeen tuoma ccm.

Onni Järvinen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 107
    • Sähköposti
Vs: MISSÄ NE KAIKKI OVAT ??????
« Vastaus #2 : Marraskuu 16, 2012, 09:35:44 ap »
Terve,
Taitaa rälläkkä olla hoitanut rungot hautaan, länsinaapurin ladoista aarteita saattaa löytyä, tosin ovat vasureita.
Nyt kun lähtisi joululahjaa hakemaan ehtisi ensikevään kapinoihin mukaan.

Pelimiehet kuulemma vetävät kummalla vaan....

Terv. Onni #141


Roy Lindgren

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 75
    • Sähköposti
Vs: MISSÄ NE KAIKKI OVAT ??????
« Vastaus #3 : Marraskuu 16, 2012, 01:39:05 ip »
Ciao Vintage miehet ja naiset,Hietalan mikalla on mun vanha Eml/honda,En tiiä onko kaupan mutta kannattaa kysellä!ja hasarin jukalla on kanssa yks oikea kätinen pikku eml Runko!!

kari.j.tuominen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 116
    • Sähköposti
Vs: MISSÄ NE KAIKKI OVAT ??????
« Vastaus #4 : Marraskuu 16, 2012, 07:01:08 ip »
Moro,Se Mikan peli ei ole kuulemma myytävänä.Sattuu oleen mun ja Partasen uutena ostama ja sitä kyselin..
Holmströmmin Tuomolla oli kans sellanen ja Kukkosella,vasureita kaikki,,,,missä nekin lienee??
Kotareita oli sillon 80-luvun lopulla tosi paljon,kun Sepi alkoi ajaan.

kuvassa peli uutena,tai runko oli uusi, mutta tekniikka, mikä ostettiin oli ajettu MM-sarjaa 3 kuukautta.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 16, 2012, 07:11:53 ip kirjoittanut kari.j.tuominen »

Jari Laitinen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Sähköposti
Vs: MISSÄ NE KAIKKI OVAT ??????
« Vastaus #5 : Marraskuu 16, 2012, 07:13:34 ip »
Jees,ja se mun 92,93 mestaruus vmc-honda minkä myin juntheikille oli jokunen vuosi sitten cellellä...no toihan on liian nuori vielä.

jarmojalonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 183
    • Sähköposti
Vs: MISSÄ NE KAIKKI OVAT ??????
« Vastaus #6 : Marraskuu 16, 2012, 11:07:00 ip »
Moro.
Joo peli mies vetää millä vaan se on totta.Toi Turusen Hannu ei tuonut CCM pyöriä vaan VIRTA  Hyvinkäältä.Se toinen on mulla jonka Hilpisen Eerolta ostin.Se toinenkin on onneksi hengissä.Kuten Onni kirjoitti ruotsissa niitä olisi ja kun nyt hakee on peli tikissä keväällä.
Tai ei toi keski eurooppakaan niin kovin kaukan ole.Joten pelejä työn alle ja mielummin valmiiksi niin saadaan kuuma sivari kesä-13.
T:Jarmo

timo t.laine

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 230
    • Sähköposti
Vs: MISSÄ NE KAIKKI OVAT ??????
« Vastaus #7 : Marraskuu 17, 2012, 07:00:21 ip »
 jo, virran kari, treenaili myös mikkolan heikin yamahalla.. ,muistelin sitä ccm:n ilmestymistä kun turunen heti voitti sillä hyvinkään sarjacrossit.